شارژ ایرانسل بانک مسکن
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 عرضه Galaxy S III از اروپا و خاورمیانه آغاز می‌شود و پس از آن، این اسمارت‌فون پیشرفته به دیگر کشورها راه خواهد یافت. همچنین تور جهانی این محصول در چندین شهر بزرگ شارژ ایرانسل بانک مسکن دنیا، از جمله سیدنی، دهلی‌نو، دبی، مسکو، سائو پائولو، پکن، سئول، نیویورک و توکیو برگزار می‌شود. این تور جهانی به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد که از نزدیک با این گوشی هوشمند کار کنند. ضمناً در این مراسم، کارمندان سامسونگ به ارائه توضیحاتی درباره این محصول خواهند پرداخت.
معنای جدیدی از اسمارت‌فون را به کشورهای چهار‌ گوشه دنیا معرفی شارژ ایرانسل بانک مسکن می‌کند.
Galaxy S III تعامل بین کاربر و موبایل را بهبود می‌بخشد. عضو جدید سری S خانواده گالکسی طوری طراحی شده است که تجربه‌ای راحت‌تر و طبیعی‌تر برای کاربر به ارمغان بیاورد. این اسمارت‌فون می‌تواند چهره، صدا و حرکات شما را تشخیص دهد. قابلیت «Smart Stay» یکی از نوآوری‌های این گوشی موبایل است که به کمک آن، Galaxy S III تشخیص می‌دهد که شما در حال شارژ ایرانسل بانک مسکن حاضر برای چه کاری از اسمارت‌فون‌تان استفاده می‌کنید (مثلاً مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا وب‌گردی). به کمک این قابلیت و با استفاده از دوربین مکالمه، Galaxy S III حرکت چشمان شما را تشخیص می‌دهد و صفحه را، در زمانی که به آن نگاه می‌کنید، برای راحتی بیشتر شما روشن نگه می‌دارد.
Galaxy S III چیزی بیش از یک دستگاه شخصی است، این اسمارت‌فون به شما امکان می‌دهد در هر جایی که باشید، اطلاعات و قابلیت‌های موجود در آن را به آسانی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. با کمک قابلیت «S Beam» موجود در این اسمارت‌فون، که بر پایه ™Android™ Beam طراحی شده است، می‌توانید یک فیلم یک گیگابایتی را در عرض ۳ دقیقه و یک موسیقی ۳ مگابایتی را شارژ ایرانسل بانک مسکن در عرض ۲ ثانیه با یک Galaxy S III دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار به داشتن سیگنال Wi-Fi یا دسترسی به شبکه موبایل نیازی نیست و تنها کافیست بدنه دو دستگاه را لمس کنید. «Buddy photo share» هم یکی دیگر از قابلیت‌های این بخش است که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و به طور همزمان، تصاویر موجود در گالری (یا عکس‌های گرفته شده توسط دوربین) را با دوستانی که تصاویر آن‌ها در یک عکس دسته‌جمعی وجود دارد، به اشتراک بگذارد.
یکی دیگر از قابلیت‌های Galaxy S III قابلیت «S Voice» است. این قابلیت پیشرفته برای تشخیص دستورات صوتی شما و پاسخ‌دادن به آن‌ها طراحی شده است. مثلاً هنگامی که زنگ بیدارباش تلفنتان به صدا درمی‌آید، ولی شما همچنان به استراحت بیشتری نیاز دارید، کافی است با گفتن واژه «Snooze» به Galaxy S III، زنگ هشدار را برای چند دقیقه قطع کنید. شما همچنین می‌توانید از S Voice برای پخش موسیقی‌های مورد علاقه، کاهش یا افزایش بلندی صدا، فرستادن پیام‌های متنی یا ایمیل، سازماندهی کارها و یا ثبت خودکار یک عکس توسط دوربین دستگاه، استفاده شارژ ایرانسل بانک مسکن کنید.
اشتراک‌گذاری شارژ ایرانسل بانک مسکن آسان و فوری
در همین راستا، آقای جانگ، مدیر بخش موبایل در ایران در اینباره گفت: « Galaxy S IIIبی‌نقص‌ترین و انسان-محورترین تجربه موبایلی را به کاربران نشان خواهد داد. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که سرانجام این دستگاه موبایل شارژ ایرانسل بانک مسکن را، که عده زیادی منتظر آن بودند، به مردم ایران عرضه کرده‌ایم. من بر این باور هستم که سرعت فوق العاده این گوشی در کنار قابلیت های نرم افزاری نظیر Smart Stay و S voice مورد توجه و علاقه مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.»
تعامل آسان و طبیعی با کاربر شارژ ایرانسل بانک مسکن
تهران، ایران، 23 شارژ ایرانسل بانک مسکن خرداد 91 - سرانجام سامسونگ اسمارت‌فون Galaxy S III را به ایران عرضه می‌کند.
Galaxy S III می‌تواند علاوه بر تشخیص چهره و صدای شما، برخی حرکات شما را هم تشخیص دهد. به طور مثال اگر مشغول فرستادن یک پیام متنی برای فردی هستید، ولی ناگهان تصمیم می‌گیرید که به جای این کار با وی تماس بگیرید، کافیست گوشی موبایل را در کنار گوش خود قرار دهید تا Galaxy S III، با استفاده از قابلیت «Direct Call»، به طور خودکار شماره وی را برایتان بگیرد. «Smart Alert» هم یکی دیگر از امکانات Galaxy S III است که با کمک آن به شکلی جالب از تماس‌های پاسخ‌داده نشده و پیام‌های رسیده باخبر خواهید شارژ ایرانسل بانک مسکن شد. در زمانی که این قابلیت فعال باشد، چنانچه تماسی با شما گرفته شده یا اینکه پیامی برایتان رسیده باشد، گوشی موبایل با ویبره‌ای (در هنگام برداشتن آن از روی میز)، این موضوع را به شما





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: